Search this site
Start
  • Ressurser for lærere
    • Teori - fordelt på modulene
    • PfDK
      • Algoritmisk tankegang
    • Prosjekteksempler
      • Prosjektideer 2022
    • BBC Micro:bit
      • Micro:bit – Editoren
      • Micro:bit – Øving 1
      • Micro:bit – Øving 2
      • Micro:bit - Øving 3
      • Micro:bit – Øving 4
      • Logge data
      • Servo:bot
      • Enkel servo:bot
      • Roboter som tegner
        • Tegne med BitBot
      • Bit:Bot
        • Løkker, variabler og tester
    • Roboter
      • Samtale med maskiner
      • Roboter og personvern
      • Koble Aisoy-roboten til ScratchX
      • Respons med QR-koder
      • Spørsmål og svar
      • Lese fra lister
      • Digital diktopplesing
      • Telleøvelse med robothjelp
    • Sfæriske medier
      • Sfæriske kamera
      • Publisere sfæriske bilder
        • Sfæriske vandringer
          • H5P
          • Vise sfærer med Javascript
      • Sfæriske bilder - eksempler på prosjekter
      • Publisere sfærisk video
    • 3D-modellering
      • Skrive ut i 3D
      • Kode for 3D
        • Matematikksmykke
      • Sketchup
        • Eksportere fra Sketchup
      • STL-filer
      • Kakeform i 3D
    • Digital lydbehandling
      • Lyd med Sonic Pi
      • Sampling av lyd
    • Digital bildebehandlig
      • Visuell fortelling i tegneserieformat
      • Plakat og animasjon
      • Redigere med Pixlr.com
    • Generativ og parametrisk design
    • VR / AR
      • Publisere AR med HP-Reveal
      • Animasjon og AR
      • Publisere med FrameVR
    • Presentasjonsprogramvare
      • JukseApp
      • Fra presentasjon til animasjon
      • Lage QR-koder
      • Spille inn lyd
      • Hypertekstfortelling
  • Kontaktpersoner
Start

Presentasjonsprogramvare


    • JukseApp

    • Fra presentasjon til animasjon

    • Lage QR-koder

    • Spille inn lyd


Report abuse
Page details
Page updated
Google Sites
Report abuse